Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim

ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski

 

Wykonanie, dostawa i montaż systemu automatycznego nawadniania płyty boiska (pełnowymiarowe) na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Wolińskiej nr 1

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim.

  1. Dane do kontaktu:  Dyrektor MOSiR nr tel. 91 382 42 27, lub mail: biuro@mosir-kamien.pl, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie, dostawę i montaż SYSTEMU AUTOMATYCZNEGO NAWADNIANIA PŁYTY BOISKA (PEŁNOWYMIAROWE) NA STADIONIE MIEJSKIM W KAMIENIU POMORSKIM, przy ul. Wolińskiej nr 1.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:
  1. Dokumentacja wykonawcza i użytkowa (regulamin użytkowania, instrukcje serwisowania).
  2. Dostawa systemu nawadniania wraz z atestowanym wyposażeniem.
  3. Montaż systemu nawadniania.
  4. Minimum 24-miesięczna gwarancja, w tym pierwszy rozruchowy  przegląd po uruchomieniu systemu i jeden przegląd techniczny po pierwszym roku użytkowania.
  5. Przeszkolenie na miejscu 2 osób w zakresie obsługi systemu nawadniania.

4. Dane techniczne:

  1. System nawadniania z wykorzystaniem wynurzalnych zraszaczy przekładniowo – turbinowych typu 8005 SS – lub równoważne -  (pełno zakresowych) w ilości 8 sztuk wyposażonych w koszyki z kauczuku dla trawy naturalnej
  2. zraszaczy typu FALCON 6504 PC (sektorowych) - lub równoważne - w ilości 16 sztuk wyposażonych w specjalną pokrywę z kauczuku chroniącą zawodników przed kontuzjami
  3. Wszystkie zraszacze typu 8005 FC i FALCON 6504 PC - lub równoważne - podzielone na 22 oddzielne sekcje nawadniające.  
  4. Zasilanie w wodę dla sekcji nawadniających wykonane z rur polietylenowych PE 50 – 32 PN 10 układanych na głębokości około 40 – 50 cm poniżej powierzchni terenu.
  5. Główny rurociąg zasilający z rury polietylenowej PE 50 – PN 10 uzbrojony w zasuwę odcinającą DN 50 oraz w zawór spustowy.
  6. Wzdłuż sieci prowadzone kable sterujące 3 x 1,5 mm (24 V) jako połączenie każdego zaworu elektromagnetycznego ze sterownikiem.
  7. Zarządzenie systemem nawadniającym przez sterownik typu ESP ME (22 sekcji) wyposażony w moduł i interfejs WIFI, zasilany napięciem sieciowym 230 V.
  8. Do sterownika podłączone zawory elektromagnetyczne oraz czujnik opadu deszczu, zapewniając kontrolę procesu nawadniania boiska.
  9. Wykonawca dokona wykopu pod instalację poprzez wycięcie darni i ponowne umieszczenie darni po zakończonych pracach.

  

Źródłem wody dla systemu nawadniającego będzie istniejąca studnia głębinowa o następujących parametrach: - wydajność: Q = 7,0 m3/h, - ciśnienie: P = 4,0 – 5,0 bara,

5. Minimalne wymagania techniczne:

 Parametry techniczne zraszaczy.

  1. Zraszacze typu RAIN BIRD serii 8005 FC - lub równoważne:
  1.  promień zraszania 22,50 m /przy ciśnieniu 6,50 bara na dyszy zraszacza nr 20/,
  2.  wydatek wody 5,89 m3/h,
  3.  intensywność opadu 23,0 mm/h.
  4. Zraszacze typu FALCON 6504 FC - lub równoważne:

1. promień zraszania 16,40 m /przy ciśnieniu 3,0 bara na dyszy zraszacza nr 12/,

      2. wydatek wody 2,31 m3/h,

      3. intensywność opadu 20,0 mm/h.

6. Konserwacja, serwis i gwarancja Dostarczona dokumentacja projektowa powykonawcza ma zawierać instrukcję użytkowania systemu nawadniania, w której zostaną określone wszystkie istotne czynności zapewniające bezpieczne użytkowanie obiektu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace – 24 miesiące.

W ramach wykonania zadania Wykonawca zainstaluje tabliczkę znamionową z datą wykonania następnego przeglądu oraz tablicę informacyjną z regulaminem korzystania z obiektu.

7. Pozostałe informacje w zakresie wymagań.

  1. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w tym p.poż. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach  (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.).
  2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:  dozór budowy i ochronę mienia, realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, utrudnienia związane z realizacją zadania.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę na teren montażu. Wszystkie niezbędne materiały, narzędzia,. zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
  4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był kompletny, fabrycznie nowy, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań  Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Zamawiający    wymaga również, aby dostarczony przedmiot zamówienia był wolny od wad prawnych i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie był przedmiotem jakiegokolwiek postępowania bądź przedmiotu   zabezpieczenia.  Podstawą do wykonania systemu nawadniania są określone wymogi w opisie zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na części obiektu i terenie przejętym od Zamawiającego lub mającym związek z prowadzonymi robotami,
  6. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
  7. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
  8. Wykonawca uporządkuje terenu prac po zakończeniu robót, jak również użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, instalacji itp.

8. Data realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2022 r.

9. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące

10. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 12.10.2022 r  do  godz. 12.00.

w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim lub przesłać pocztą na  adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski  lub przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@mosir-kamien.pl.

11. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 12.10.2022 r. o godz. 12.30.

12. Warunki płatności:  zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania Ofertowego.

13. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia

          warunków.

         1)  O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

         1.1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania

                osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty

                potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch podobnych realizacji.

 

14. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium – Cena 100%

 

                  najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu

      C = ---------------------------------------------------------    x 100 x 100%

                           cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

 

15. Do oferty należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,
  2. formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 2).
  3. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,

 

16. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu           zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni  od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.


17. Załączniki:

  1. projekt umowy
  2. formularz ofertowy

 

                                                                                                                                 Zatwierdził:

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

w Kamieniu Pomorskim

 

Załączniki:

Załącznik nr 2 - formularz oferty

Utworzono dnia 04.10.2022, 16:20

Załącznik nr 1 - wzór umowy

Utworzono dnia 04.10.2022, 16:19

Informacje

Liczba wyświetleń: 171
Utworzono dnia: 04.10.2022
Dokument wprowadził:
Grzegorz Szczudło

Historia publikacji

  • 04.10.2022 16:20, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 2 - formularz oferty
  • 04.10.2022 16:19, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 1 - wzór umowy
  • 04.10.2022 16:17, Administrator
    Edycja strony: Wykonanie, dostawa i montaż systemu automatycznego nawadniania płyty boiska (pełnowymiarowe) na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Wolińskiej nr 1