Wykonanie, dostawa i montaż systemu automatycznego nawadniania płyty boiska (pełnowymiarowe) na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Wolińskiej nr 1
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim.
- Dane do kontaktu: Dyrektor MOSiR nr tel. 91 382 42 27, lub mail: biuro@mosir-kamien.pl, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie, dostawę i montaż SYSTEMU AUTOMATYCZNEGO NAWADNIANIA PŁYTY BOISKA (PEŁNOWYMIAROWE) NA STADIONIE MIEJSKIM W KAMIENIU POMORSKIM, przy ul. Wolińskiej nr 1.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:
- Dokumentacja wykonawcza i użytkowa (regulamin użytkowania, instrukcje serwisowania).
- Dostawa systemu nawadniania wraz z atestowanym wyposażeniem.
- Montaż systemu nawadniania.
- Minimum 24-miesięczna gwarancja, w tym pierwszy rozruchowy przegląd po uruchomieniu systemu i jeden przegląd techniczny po pierwszym roku użytkowania.
- Przeszkolenie na miejscu 2 osób w zakresie obsługi systemu nawadniania.
4. Dane techniczne:
- System nawadniania z wykorzystaniem wynurzalnych zraszaczy przekładniowo – turbinowych typu 8005 SS – lub równoważne - (pełno zakresowych) w ilości 8 sztuk wyposażonych w koszyki z kauczuku dla trawy naturalnej
- zraszaczy typu FALCON 6504 PC (sektorowych) - lub równoważne - w ilości 16 sztuk wyposażonych w specjalną pokrywę z kauczuku chroniącą zawodników przed kontuzjami
- Wszystkie zraszacze typu 8005 FC i FALCON 6504 PC - lub równoważne - podzielone na 22 oddzielne sekcje nawadniające.
- Zasilanie w wodę dla sekcji nawadniających wykonane z rur polietylenowych PE 50 – 32 PN 10 układanych na głębokości około 40 – 50 cm poniżej powierzchni terenu.
- Główny rurociąg zasilający z rury polietylenowej PE 50 – PN 10 uzbrojony w zasuwę odcinającą DN 50 oraz w zawór spustowy.
- Wzdłuż sieci prowadzone kable sterujące 3 x 1,5 mm (24 V) jako połączenie każdego zaworu elektromagnetycznego ze sterownikiem.
- Zarządzenie systemem nawadniającym przez sterownik typu ESP ME (22 sekcji) wyposażony w moduł i interfejs WIFI, zasilany napięciem sieciowym 230 V.
- Do sterownika podłączone zawory elektromagnetyczne oraz czujnik opadu deszczu, zapewniając kontrolę procesu nawadniania boiska.
- Wykonawca dokona wykopu pod instalację poprzez wycięcie darni i ponowne umieszczenie darni po zakończonych pracach.
Źródłem wody dla systemu nawadniającego będzie istniejąca studnia głębinowa o następujących parametrach: - wydajność: Q = 7,0 m3/h, - ciśnienie: P = 4,0 – 5,0 bara,
5. Minimalne wymagania techniczne:
Parametry techniczne zraszaczy.
- Zraszacze typu RAIN BIRD serii 8005 FC - lub równoważne:
- promień zraszania 22,50 m /przy ciśnieniu 6,50 bara na dyszy zraszacza nr 20/,
- wydatek wody 5,89 m3/h,
- intensywność opadu 23,0 mm/h.
- Zraszacze typu FALCON 6504 FC - lub równoważne:
1. promień zraszania 16,40 m /przy ciśnieniu 3,0 bara na dyszy zraszacza nr 12/,
2. wydatek wody 2,31 m3/h,
3. intensywność opadu 20,0 mm/h.
6. Konserwacja, serwis i gwarancja Dostarczona dokumentacja projektowa powykonawcza ma zawierać instrukcję użytkowania systemu nawadniania, w której zostaną określone wszystkie istotne czynności zapewniające bezpieczne użytkowanie obiektu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace – 24 miesiące.
W ramach wykonania zadania Wykonawca zainstaluje tabliczkę znamionową z datą wykonania następnego przeglądu oraz tablicę informacyjną z regulaminem korzystania z obiektu.
7. Pozostałe informacje w zakresie wymagań.
- Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w tym p.poż. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.).
- Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór budowy i ochronę mienia, realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, utrudnienia związane z realizacją zadania.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę na teren montażu. Wszystkie niezbędne materiały, narzędzia,. zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
- Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był kompletny, fabrycznie nowy, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Zamawiający wymaga również, aby dostarczony przedmiot zamówienia był wolny od wad prawnych i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie był przedmiotem jakiegokolwiek postępowania bądź przedmiotu zabezpieczenia. Podstawą do wykonania systemu nawadniania są określone wymogi w opisie zapytania ofertowego.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na części obiektu i terenie przejętym od Zamawiającego lub mającym związek z prowadzonymi robotami,
- Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
- Wykonawca zobowiązany jest do dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
- Wykonawca uporządkuje terenu prac po zakończeniu robót, jak również użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, instalacji itp.
8. Data realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2022 r.
9. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące
10. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 12.10.2022 r do godz. 12.00.
w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@mosir-kamien.pl.
11. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 12.10.2022 r. o godz. 12.30.
12. Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania Ofertowego.
13. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia
warunków.
1) O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty
potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch podobnych realizacji.
14. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium – Cena 100%
najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu
C = --------------------------------------------------------- x 100 x 100%
cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu
15. Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,
- formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 2).
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
16. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
- W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
17. Załączniki:
- projekt umowy
- formularz ofertowy
Zatwierdził:
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kamieniu Pomorskim
Informacje
Grzegorz Szczudło