Naprawa poszycia dachu z papy termozgrzewalnej o powierzchni 1 150 m2 - wraz z wykończeniem oraz wymianą i montażem rynien dł. (162 mb), w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Wolińskiej nr 9.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Wolińska 9
72-400 Kamień Pomorski
NIP 9860157013
………………………………………
(pieczęć zamawiającego)
Kamień Pomorski, dnia 03.02.2023.r.
Znak sprawy: MOSiR.071. 9 2023.GS
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, nr tel. 91 382 42 27, mail: biuro@mosir-kamien.pl, w związku z planowanymi robotami zaprasza do złożenia ofert na: naprawa poszycia dachu z papy termozgrzewalnej o powierzchni 1 150 m2 - wraz z wykończeniem oraz wymianą i montażem rynien dł. (162 mb), w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Wolińskiej nr 9.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:
- Naprawa poszycia dachu z papy termozgrzewalnej o powierzchni 1 150 m2
1.1. Wymagania w zakresie materiałów i technologii wykorzystanych do wykonania prac.
- Nowe pokrycie na istniejącym dachu krytym papą, należy wykonać z zastosowaniem systemu papy zgrzewalnej polimerowo-asfaltowej
- grubość min. 5,2 mm i gramaturze osnowy poliestrowej 250 g/m2 i asfaltu modyfikowanego SBS min.4000 g/m2.
- grunt bitumiczny pod papy zgrzewalne, głęboko penetrujący.przeznaczony do gruntowania na zimno
- blacha powlekana –blacha o gr. min. 0,7 mm
1.2. Dach należy oczyścić mechanicznie: reparacji starego podkładu papowego należy wykonać przez naprawę uszkodzeń (odspojeń, pęcherzy, fałd, zgrubień, pęknięć itp.). Odspojenia i pęcherze należy naciąć „na krzyż”, wywinąć i osuszyć, a następnie zgrzać lub podkleić. Fałdy i zgrubienia należy ściąć i wyrównać. W przypadku rozległych uszkodzeń pap, należy je wyciąć aż do podłoża, po czym wkleić łaty z nowych pap.
1.3. Zastosowane materiały budowlane winny być dopuszczone do obrotu i powszechnie stosowane w budownictwie, posiadać atesty higieniczne, certyfikaty, oceny higieniczne i aprobaty techniczne. Wymagania i badania powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-88/B-10085 lub aprobatom technicznym
1.4. Roboty, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie pokryć dachowych wraz z wymiana wpustów dachowych z elementami zabezpieczającymi wyloty wentylacyjne na kominach.
1.5. Arkusze papy należy łączyć ze sobą na zakłady:
- podłużny 8 cm,
- poprzeczny 12 – 15 cm.
1.6. Zakłady powinny być wykonywane zgodnie z kierunkiem spływu wody i zgodnie z kierunkiem najczęściej występujących w okolicy wiatrów.
1.7. W poszczególnych warstwach arkusze papy powinny być przesunięte względem siebie tak aby zakłady nie pokrywały się.
1.8. Obróbki kominów:
Papa nawierzchniowa zakończona na powierzchni komina listwą dociskową dodatkowo uszczelnioną klejem bitumicznym.
- Wymiana rynien na dachu hali sportowej - 162 mb.
- Wymiana rynny na dachu Hali sportowej, rynny na hakach doczołowych - 162 mb
- Materiał: PCV (kolor antracyt)
2. Wymiana pasa nadrynnowego na dachu hali sportowej - 162 mb
2.1. Materiał - blacha powleka
Zakres robót obejmuje demontaż starych rynien wraz z utylizacją i montaż nowych rynien.
- Uwagi do robót.
- teren, na którym prowadzone będą roboty rozbiórkowe należy ogrodzić
- przed rozpoczęciem robót zapoznać pracowników z zakresem rozbiórki i poinstruować o bezpiecznym sposobie jej wykonania
- wyznaczyć miejsca komunikacyjne dla transportu materiałów oraz ich składowania urządzenia elektryczne, zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej
- stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej czynności i utrzymywane w czystości, odpady usuwać na bieżąco przy wykonywaniu każdej grupy robót pracownicy powinni być wyszkoleni w zakresie BHP,
- prowadzić segregację materiałów z rozbiórki
- Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego należy traktować jako materiał pomocniczy do przygotowania przez Wykonawcę ceny oferty. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
- Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. Wykonawca ma prawo skorygować ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.
- Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - przed zawarciem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniądza przelewem na konto Zamawiającego w kwocie 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 .
Wniesienie zabezpieczenia jest warunkiem zawarcia umowy. Wniesione zabezpieczenie przeznaczone będzie na zabezpieczenie i ewentualne zaspokojenie wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zwrot zabezpieczenia w wartości nominalnej (wniesione zabezpieczenie nie jest oprocentowane) nastąpi w terminie do 30 (trzydziestu) dni od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane tj. dokonania odbioru końcowego.
- Wzajemne określenie praw i obowiązków pomiędzy stronami zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.
- Data realizacji zamówienia: 30.04.2023 roku
- Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 36 miesięcy
- Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy sporządzić w formie pisemnej do dnia 13.02.2023 r. do godz. 12.00. w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski, lub przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@mosir-kamien.pl., z dopiskiem na kopercie lub w tytule maila: „Oferta „Dach” - nie otwierać do dnia 13.02.2023 do godz. 12.30”
- Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 13.02.2023 r. o godz. 12.30.
- Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu oferty (Załącznik Nr 4).
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków.
- 1) O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- 1.1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 zbliżonych robót, co do zakresu i wartości z przedmiotem zamówienia.
- Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium – Cena 100%
najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu
C = --------------------------------------------------------- x 100 x 100%
cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu
- Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,
- formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4).
- Referencje, umowa bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
- W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
20. Załączniki
1) formularz ofertowy
2) projekt umowy
3) i 4) dokumentacja techniczna
Zatwierdził:
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kamieniu Pomorskim
Grzegorz Szczudło
Informacje
Grzegorz Szczudło