Zapytanie ofertowe na wykonanie, dostawę i montaż parabolicznej ścianki do tenisa ziemnego RAAP 6M na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim
Kamień Pomorski, dnia 20.10.2022 r.
Znak sprawy: MOSiR.071. 55 2022.GS
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim.
- Dane do kontaktu: Dyrektor MOSiR nr tel. 91 382 42 27, lub mail: biuro@mosir-kamien.pl, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie, dostawę i montaż parabolicznej ścianki do tenisa ziemnego RAAP 6M na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:
- Dokumentacja wykonawcza i użytkowa (regulamin użytkowania, instrukcje serwisowania).
- Montaż ścianki - wykonanie fundamentu leży po stronie Zamawiającego.
- Minimum 24-miesięczna gwarancja, w tym pierwszy rozruchowy przegląd po uruchomieniu ścianki i jeden przegląd techniczny po pierwszym roku użytkowania.
3.1. Dane techniczne:
- Ścianka wykonana z polimerobetonu oraz pokryta żelkotem (gel-coat).
- Instalowana na stelażu z profili stalowych, ocynkowanych ogniowo.
- Rozmiary ścianki: szer.: 6 m., wysokość: 3 m.
- Zamontowany dodatkowo piłkochwyt stalowy: wys. 1 m.
3.2. Minimalne wymagania:
- Certyfikat bezpieczeństwa
- konstrukcja oraz materiały wykorzystane do budowy ścianki zapewniające trwałość, w tym odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne, oraz bezpieczeństwo użytkowników, wykorzystane materiały muszą spełniać wymagania PN.
- minimalna grubości: 27 mm,
- linie na ściankach wykonane przez zatopienie białej plastikowej taśmy w tworzywie,
- kolor: zielony
- krawędzie boczne wykonane w technologii tak jak przód ścianki.
4. Konserwacja, serwis i gwarancja Dostarczona dokumentacja projektowa powykonawcza ma zawierać instrukcję użytkowania ścianki, w której zostaną określone wszystkie istotne czynności zapewniające bezpieczne użytkowanie obiektu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace – 24 miesiące.
W ramach wykonania zadania Wykonawca zainstaluje tabliczkę znamionową z datą wykonania następnego przeglądu oraz tablicę informacyjną z regulaminem korzystania z obiektu.
5. Pozostałe informacje w zakresie wymagań.
- Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w tym p.poż. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.).
- Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór budowy i ochronę mienia, realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, utrudnienia związane z realizacją zadania.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę na teren montażu. Wszystkie niezbędne materiały, narzędzia,. zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
- Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był kompletny, fabrycznie nowy, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Zamawiający wymaga również, aby dostarczony przedmiot zamówienia był wolny od wad prawnych i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie był przedmiotem jakiegokolwiek postępowania bądź przedmiotu zabezpieczenia. Podstawą do wykonania systemu nawadniania są określone wymogi w opisie zapytania ofertowego.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na części obiektu i terenie przejętym od Zamawiającego lub mającym związek z prowadzonymi robotami,
- Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
- Wykonawca zobowiązany jest do dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
- Wykonawca uporządkuje terenu prac po zakończeniu robót, jak również użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, instalacji itp.
6. Data realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2022 r.
7. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące
8. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 28.10.2022 r do godz. 12.00.
w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski lub przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@mosir-kamien.pl.
9. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 28.10.2022 r. o godz. 12.30.
10. Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania Ofertowego.
11. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia
warunków.
1) O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty
potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 3 podobnych realizacji.
12. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium – Cena 100%
najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu
C = --------------------------------------------------------- x 100 x 100%
cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu
13. Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,
- formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 2).
- referencje (min. 3) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
14. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
- W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
15. Załączniki:
- projekt umowy
- formularz ofertowy
Zatwierdził:
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Kamieniu Pomorskim