Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim

ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski

 

Zapytanie ofertowe na wykonanie, dostawę i montaż parabolicznej ścianki do tenisa ziemnego RAAP 6M na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim

                                                                                                           Kamień Pomorski, dnia 20.10.2022 r.

Znak sprawy: MOSiR.071.   55  2022.GS

   

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim.
  1. Dane do kontaktu:  Dyrektor MOSiR nr tel. 91 382 42 27, lub mail: biuro@mosir-kamien.pl, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie, dostawę i montaż parabolicznej ścianki do tenisa ziemnego RAAP  6M na Stadionie Miejskim w Kamieniu Pomorskim.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:
  1. Dokumentacja wykonawcza i użytkowa (regulamin użytkowania, instrukcje serwisowania).
  2. Montaż ścianki - wykonanie fundamentu leży po stronie Zamawiającego.
  3. Minimum 24-miesięczna gwarancja, w tym pierwszy rozruchowy przegląd po uruchomieniu ścianki i jeden przegląd techniczny po pierwszym roku użytkowania.

3.1. Dane techniczne:

  1. Ścianka wykonana z polimerobetonu oraz pokryta żelkotem (gel-coat).
  2. Instalowana na stelażu z profili stalowych, ocynkowanych ogniowo.
  3. Rozmiary ścianki: szer.: 6 m.wysokość: 3 m.
  4. Zamontowany dodatkowo piłkochwyt stalowy: wys. 1 m.

    

3.2. Minimalne wymagania:

  1. Certyfikat bezpieczeństwa 
  2. konstrukcja oraz materiały wykorzystane do budowy ścianki zapewniające trwałość, w tym odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne, oraz bezpieczeństwo użytkowników, wykorzystane materiały muszą spełniać wymagania PN.
  3. minimalna grubości: 27 mm,
  4. linie na ściankach wykonane przez zatopienie białej plastikowej taśmy w tworzywie,
  1.  kolor: zielony  
  2.  krawędzie boczne wykonane w technologii tak jak przód ścianki.

4. Konserwacja, serwis i gwarancja Dostarczona dokumentacja projektowa powykonawcza ma zawierać instrukcję użytkowania ścianki, w której zostaną określone wszystkie istotne czynności zapewniające bezpieczne użytkowanie obiektu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace – 24 miesiące.

W ramach wykonania zadania Wykonawca zainstaluje tabliczkę znamionową z datą wykonania następnego przeglądu oraz tablicę informacyjną z regulaminem korzystania z obiektu.

5. Pozostałe informacje w zakresie wymagań.

  1. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w tym p.poż. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach  (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.).
  2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:  dozór budowy i ochronę mienia, realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, utrudnienia związane z realizacją zadania.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę na teren montażu. Wszystkie niezbędne materiały, narzędzia,. zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
  4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był kompletny, fabrycznie nowy, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań  Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Zamawiający    wymaga również, aby dostarczony przedmiot zamówienia był wolny od wad prawnych i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie był przedmiotem jakiegokolwiek postępowania bądź przedmiotu   zabezpieczenia.  Podstawą do wykonania systemu nawadniania są określone wymogi w opisie zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na części obiektu i terenie przejętym od Zamawiającego lub mającym związek z prowadzonymi robotami,
  6. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
  7. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
  8. Wykonawca uporządkuje terenu prac po zakończeniu robót, jak również użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, instalacji itp.

6. Data realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2022 r.

7. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące 

8. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia 28.10.2022 r  do  godz. 12.00. 

w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim lub przesłać pocztą na  adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski  lub przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@mosir-kamien.pl.

9. Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 28.10.2022 r. o godz. 12.30.

10. Warunki płatności:  zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania Ofertowego.

11. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia

          warunków. 

         1)  O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

         1.1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania

                osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty

                potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 3 podobnych realizacji.

 

12. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium – Cena 100%

 

                  najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu

      C = ---------------------------------------------------------    x 100 x 100%

                           cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

 

13. Do oferty należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,
  2. formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 2).
  3. referencje (min. 3) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,

 

14. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu           zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. 

  1. Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni  od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


15. Załączniki:

  1. projekt umowy
  2. formularz ofertowy  

 

                                                                                                                                 Zatwierdził:

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

w Kamieniu Pomorskim

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 20.10.2022, 13:08

Załącznik nr 2 - formularz oferty

Utworzono dnia 20.10.2022, 13:08

Zalacznik nr 1 -wzor-umowy

Utworzono dnia 20.10.2022, 13:08

Informacje

Liczba wyświetleń: 196
Utworzono dnia: 20.10.2022

Historia publikacji

  • 20.10.2022 13:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe
  • 20.10.2022 13:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 2 - formularz oferty
  • 20.10.2022 13:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Zalacznik nr 1 -wzor-umowy